I know, I know

Jag har varit ur kass på att berätta vad som händer runt omkring mig just nu, Jo vet ni varför :) För det har varit så sjukt mycket att göra så jag har inte hunnit... Jag har klivit upp på morgonen och snabbat mig till jobbet, jobbat hela dagen för att sen ta datorn med mig hem och jobba lite till innan jag somnar sittande i sängen. För dom som vet hur jag fungerar på kvällarna vet mycket väl att jag faktiskt somnar sittande också inte bara som talesätt ;p 

Igentligen har det inte hänt så mycket även om de varit fullt upp, det enda stället som de händer massor på är mitt midjemått! Som gatanterat inte krymper :) Lilla pärlan där inne växer som bara den, förstår ni att dt är bara 45 dagar till jag blir Mami! :O Förstår ni hur snabbt 45 dagar går, det var nyss typ 165. På dom fjuttiga dagarna ska vi hinna med mer jobb, jul och ett nytt år :) En rolig sak till är att bebisvagnen har kommit, sitt delen var skit ful men de spelar ingen roll för den ska jag ändå inte ha för det ska inköpas en ny sittvagn när det är dags för de :) Jag var sjukt irriterad för att jag inte fick köpa en vagn med de små hjulen framtill för A sa att de inte kommer gå att köra den när snön kommer, förbannad för att jag var tvungen att ta en med fet hjul är jag nöjd nu för när de första snöflingorna kom här i sthlm blev de inte bara kaos för bliarna utan även så barnvagnarna :p Å då har inte snön ens kommit på riktigt! :) haha!

Den här veckan är lite ensam i Uppis, Ida har börjat sin praktik :) Jag tror de är bara för henne att komma hem och göra något annat en liten stund :) Då uppskattar man de man egentligen har mer när man kommer tillbaka till de :)

Idag är det en jätte grå och tråkig dag..
Men i morgon får jag åka hem igen för en lång helg, vi ska nämligen på Föräldrar grupp på fredag eftermiddag :) Så då blir helegn lite längre. Fia´s jimmy är så snäll att han kommer förbi i Danderyd när han ska hem i morgon och plockar upp vår TV som jag köpt så nu kommer även den hem :)

Lite snabb uppdatering, jag ska bättra mig!
/ E

Kommentarer
Postat av: Anonym

LÄNGTER TILL KIDDDDDDDEN KOMMER :):):)

2010-11-18 @ 23:44:20
URL: http://paulineekstams.blogg.se/
Postat av: Amanda

Hihi. Du somnar verkligen sittandes! Jag har tänkt att vi skulle ses någon dag... frågan är bara när vi båda har tid!



Jag vill ju hinna se dig en gång till innan magen försvinner :)



Kram!

2010-12-14 @ 00:08:48
URL: http://artofam.devote.se
Postat av: Maria

Hejsan:) ville bara säga Grattis :)

2010-12-17 @ 18:37:07
URL: http://mariaakesson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0