Fredag är efterlänktade

Jag tror alla har länktatt efter denna veckas fredag. De på jobbet startade med meningen, Guud så skönt att de är fredag! Så efter en vecka med höst och man inte riktigt är van de än så tror jag att alla behöver en uppvilande helg :) Nu när de är hels ska jag sätta mig i eftermiddag på tåget och fara till Bollan. Ikväll ska jag & syster sen vet jag inte om jag kanske kan locka över Fialotta och Mallan för lite IdolMys sen ska jag hoppas till sängen :) på Lördag kommer Farmor & Nicke sen efter de kommer Andreas Farmor :) Det är alltid lika mysigt att träffa de damerna :) Det kommer bli en stålandehelg och jag verkligen länktar tills arbetsdagen är över ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0